„Nike“ palaiko Naomi Osaką, kai ji pasitraukė iš „French Open“

Sporto drabužių milžinė, 2019 m. Pasirašiusi rėmimo sutartį su „Osaka“, pirmadienį pareiškime plojo sportininkei, kad ji atviravo kovai su depresija.

“Mūsų mintys yra apie Naomi. Mes ją palaikome ir pripažįstame jos drąsą dalintis savo psichinės sveikatos patirtimi”, – sakė Nike.

Osakos sprendimas pasitraukti iš varžybų buvo priimtas po turnyro, dar vadinamo Rolandu Garrosu, nubaustas 15 000 USD bauda už tai, kad ji nekalbėjo su žiniasklaida po sekmadienio pirmojo turo mačo.
Nurodydamas psichinės sveikatos priežastis, keturis kartus pagrindinis čempionas paskelbė „Twitter“ praėjusį trečiadienį, kad ji nedalyvaus jokiose turnyro spaudos konferencijose. Paskelbdama savo vėlesnį sprendimą pasitraukti, ji atskleista kad ji „patyrė ilgus depresijos priepuolius“ nuo pirmojo „Grand Slam“ titulo laimėjimo 2018 m.
Naomi Osaka: Serena Williams nori apkabinti pasaulį Nr. 2;  kiti ją klijuoja etikete & # 39;
Rolandas Garrosas pareiškime teigė, kad Osaka neįvykdė savo sutartinių žiniasklaidos įsipareigojimų ir buvo nubausta pagal turnyro elgesio kodeksą. Pareiškime pridurta, kad Rolandas Garrosas „nesėkmingai bandė su ja kalbėtis, kad patikrintų jos savijautą“ ir kad jai buvo priminta, kad „taisyklės turėtų būti vienodai taikomos visiems žaidėjams“.

Kiti rėmėjai paskelbė pareiškimus, kuriuose palaikė Japonijoje gimusį ir JAV užaugusį Osaką.

„Naomi Osakos sprendimas mums visiems primena, kaip svarbu teikti pirmenybę asmens sveikatai ir gerovei“. „Mastercard“ (MA) sakoma pareiškime. “Mes ją palaikome ir žavimės jos drąsa sprendžiant svarbius klausimus tiek teisme, tiek už jo ribų.”
Osaka tapo pirmuoju prisijungusiu tenisininku „Mastercard“ pasaulio ambasadorių sąrašas 2019 m.
Naomi Osakos fiasko yra ženklas, kad mes nė iš tolo nepabaigėme darbo su psichine sveikata

Šveicarijos prabangių laikrodžių gamintojas „TAG Heuer“ teigė, kad palaiko savo prekės ženklą ambasadoriai „triumfuodami, bet ir sunkiais laikotarpiais“.

“Naomi išgyvena sunkius laikus ir tikrai tikimės netrukus ją pamatyti. Ji yra puiki čempionė ir esame įsitikinę, kad ji iš šio laikotarpio išeis stipresnė, nesvarbu, ar tai būtų profesionaliai, ar asmeniškai”, – sakoma bendrovės pranešime.

„Nissin Foods“, japonų kompanija, žinoma dėl greitųjų makaronų, taip pat paskelbė solidarumo žinią.

„Mes meldžiamės, kad ponia Naomi Osaka kuo greičiau pasveiktų, ir linkime jai ir toliau sėkmės“, – sakoma bendrovės atstovo pranešime.

Japonijos automobilių gamintojas „Nissan“ taip pat atsikratė svorio už Osakos. „Mes palaikome savo ambasadorių teisę reikštis ir palaikyti jos sprendimą“, – sakoma bendrovės pranešime.

JAV restoranų tinklas „Sweetgreen“, kurio „Osaka“ yra prekės ženklo ambasadorė ir investuotoja, sakė: “Mūsų partnerystė su” Naomi “priklauso nuo visų formų sveikatingumo. Mes palaikome ją tęsiant pokalbį apie psichinę sveikatą ir didžiuojamės, kad turime ją žaliai žaliuojančios komandos “.

„French Open“ rėmėjai Rolex, Engie ir „Infosys“ (INFY) atsisakė komentuoti.

– Chrisas Liakosas, Chie Kobayashi ir Michelle Toh prisidėjo prie pranešimų.

„Nike“ palaiko Naomi Osaką, kai ji pasitraukė iš „French Open“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top