„Twitter“ yra netvarka Indijoje. Štai kaip jis ten pateko


Naujasis Delis
CNN verslas

„Twitter“ Indijoje išgyvena nepaprastai sunkius metus. Tačiau bendrovės atsakas į suirutę net ir kai kuriuos žmones, norinčius būti jos pusėje, suglumino.

Didžiausios Silicio slėnio technologijų įmonės buvo įtrauktos į įtemptą nesutarimą su Indija dėl griežtų naujų informacinių technologijų taisyklių, kurias vyriausybė įvedė vasario mėnesį. Taisyklėmis siekiama reguliuoti internetinį turinį ir reikalaujama, kad įmonės samdytų žmones, kurie, be kita ko, galėtų greitai reaguoti į teisinius prašymus ištrinti įrašus, o šiems vadovams gali būti taikoma baudžiamoji atsakomybė, jei pažymėtas turinys nebus pašalintas.

Yra rimtas, teisėtas susirūpinimas dėl „Big Tech“ įstojimo į Indiją ir kitur, kurį šios taisyklės teoriškai galėtų išspręsti. Amerikos socialiniai tinklai persikėlė į kitas šalis, norėdami pasinaudoti didelėmis naujomis rinkomis, tačiau, atrodo, mažai rūpinosi, kokį poveikį jų platformos galėtų turėti ten gyvenantiems žmonėms, ir mažai žinių ar infrastruktūros šiems padariniams pašalinti. Tai gali turėti didžiulių padarinių, kaip tai padarė „Facebook“ buvimas Mianmare, taip pat ir mažesni. Pavyzdžiui, Indijos valdžios institucijoms, susiduriančioms su neatidėliotina problema dėl „Twitter“ medžiagos, šiuo metu gali tekti laukti, kol Kalifornijoje bus laisvi žmonės, atsilikę 12 valandų.

Tačiau aktyvistai ir technologijų įmonės baiminasi, kad naujos taisyklės premjero Narendros Modi vyriausybei suteikia per daug diskrecijos galios ir kad jų pagrindinis poveikis gali leisti vyriausybei nukreipti politinius oponentus ir juos cenzūruoti.

Viduryje viso to „Twitter“ tapo vyriausybės mėgstamiausiu bokso krepšiu.

Bendrovė stengėsi užpildyti vyriausybės nurodytas svarbiausias vietas, su kuriomis kitos įmonės sulaukė didesnio pasisekimo. O technologijų ekspertai CNN verslui teigė, kad juos glumina regimas „Twitter“ nesugebėjimas įsipareigoti laikytis taisyklių arba laikytis pozicijos ir visiškai jas nepaisyti.

„Šiais metais Indijoje labai išaugo skaitmeninis autoritarizmas … ir„ Twitter “tapo atpirkimo ožiu, kad išsiųstų žinią kitoms įmonėms“, – sakė Raman Jit Singh Chima, Azijos politikos direktorius ir skaitmeninių teisių grupės „Access Now“ vyresnysis tarptautinis patarėjas. . Jis pridūrė, kad „Twitter“ tikriausiai nesuprato, kiek jis tapo taikiniu, iki per vėlai.

„Jei jie būtų turėję, – sakė jis, – jie būtų galėję būti viešesni iššūkiams, su kuriais susidūrė“.

Vietoj to, sakė Chima, „Twitter“ viešas atsakas ir bendradarbiavimas su valdžios institucijomis, technologijų gynimo grupėmis ir net žiniasklaida buvo „su pertrūkiais“, todėl potencialiems sąjungininkams buvo sunku apginti įmonę nuo vyriausybės antpuolio.

Dabar technologijų gigantas yra nepažįstamuose vandenyse vienoje didžiausių savo rinkų. „Twitter“ prarado imunitetą dėl trečiųjų šalių turinio Indijoje, o tai reiškia, kad jis gali būti teisiškai atsakingas už viską, ką vartotojai skelbia savo platformoje. Bendrovei taip pat taikomi keli policijos tyrimai Indijoje, įskaitant tyrimą, susijusį su tuo, kaip bendrovė elgėsi su žinomo valdančiosios partijos pareigūno tweetais.

„Twitter“ penktadienį paprašė „CNN Business“ komentuoti situaciją Indijoje.

„Twitter“ kovojo su Indijos vyriausybe nuo šių metų pradžios, kai susidūrė su Elektronikos ir informacinių technologijų ministerija dėl sąskaitų, kurias agentūra norėjo pašalinti per eilę ūkininkų protestų. „Twitter“ įvykdė kai kuriuos prašymus, tačiau atsisakė imtis veiksmų prieš žurnalistų, aktyvistų ar politikų sąskaitas.

Praėjus kelioms savaitėms po šios nesantaikos, Indija pristatė naujas IT taisykles, kurios, be kita ko, reikalauja, kad socialinės žiniasklaidos įmonės šalyje sukurtų tris vaidmenis: „atitikties pareigūnas“, kuris užtikrins, kad jų įmonė laikytųsi vietinių įstatymų; „skundų pareigūnas“, kuris nagrinės Indijos vartotojų skundus dėl savo platformų; ir „kontaktinis asmuo“, prieinamas Indijos teisėsaugai visą parą. Jie visi turi gyventi Indijoje. Bendrovės taip pat privalo atsekti „pirmąjį pranešimų autorių“, jei to paprašys valdžios institucijos.

„Google“ penktadienį CNN verslui sakė paskyrusi tris pareigūnus. „Facebook“ neatsakė į prašymą pakomentuoti, tačiau žiniasklaidos pranešimai rodo, kad įmonė bent iš dalies laikėsi naujų taisyklių.

Tačiau „Facebook“ atmetė bent vieną kritinę problemą. Populiari „WhatsApp“ susirašinėjimo tarnyba gegužę padavė į teismą Indijos vyriausybę dėl taisyklių sakydama, kad laikydamiesi pranešimų atsekimo taisyklės, bus pažeista jos politika teikti vartotojams visišką šifravimą.

Tačiau „Twitter“ iki šiol nei rinko taisykles, nei joms pateikė teisinį ginčą. Ji taip pat siuntė nevienodus signalus su savo pareiškimais šiuo klausimu: gegužę bendrovė išreiškė susirūpinimą dėl „pagrindinių naujųjų IT taisyklių elementų“ ir „galimos grėsmės žodžio laisvei“ šalyje. Po kelių dienų ji įsipareigojo įvykdyti naujus reikalavimus.

“Mes patikinome Indijos vyriausybę, kad” Twitter “deda visas pastangas, kad atitiktų naujas gaires, ir mūsų pažangos apžvalga buvo tinkamai pasidalinta”, – sakoma bendrovės birželio mėn. “Mes tęsime konstruktyvų dialogą su Indijos vyriausybe.”

Šią savaitę bendrovė nuėjo toliau ir aiškiai nurodė savo atitikties grafiką.

Neseniai į teismą jį kreipėsi „Twitter“ vartotojas, kuris aptiko šmeižikiškus įrašus tarnyboje ir negalėjo rasti Indijoje gyvenančio skundų pareigūno. Ketvirtadienio teismo padavime, kuris buvo pateiktas „CNN Business“ ir kurį „Twitter“ patvirtino kaip autentišką, platforma teigė pasamdžiusi laikiną atitikties pareigūną. Ji pridūrė, kad „geranoriškai stengsis per aštuonias savaites pasiūlyti darbą kvalifikuotam kandidatui“ už visus vaidmenis.

CNN verslas taip pat matė šias pozicijas, kurias „Twitter“ paskelbė „LinkedIn“. O nuo savaitgalio – įmonė Interneto svetainė išvardijo skundų pareigūną ir Bangaloro adresą, kuriuo galima susisiekti su „Twitter“.

Tačiau tame pačiame ketvirtadienio teismo padavime „Twitter“ teismui sakė, kad pasilieka teisę ginčyti naujųjų technologijų taisyklių „teisėtumą“ ir „galiojimą“.

Bendrovės sprendimas iki šiol neginčyti Indijos vyriausybės IT taisyklių teisme – kaip tai padarė „WhatsApp“ – buvo „gluminantis“, – sakė Mishi Choudhary, technologijų teisininkas ir teisininkų konsorciumo „Software Freedom Law Center“ įkūrėjas. politikos analitikai ir technologijų analitikai, kurie siekia skaitmeninių teisių.

„Išsami strategija, padedanti patenkinti teisėtus vyriausybės reikalavimus, derantis dėl naujų IT taisyklių probleminių nuostatų teisėtumo ar ginčijant jų teisėtumą,„ Twitter “būtų nukreipta pagrįstai“, – Choudhary sakė CNN verslui.

„Šis atsitiktinis, neskaidrus padėties nustatymas [by Twitter] tik sukelia spekuliacijas ir visiškai aišku vartotojams ar stebėtojams “.

Nors „Twitter“ penktadienį atsisakė komentuoti savo strategiją Indijoje, bendrovės atstovai pastarosiomis savaitėmis visiškai netylėjo. Virtualioje skaitmeninių teisių konferencijoje birželį Vijaya Gadde – bendrovės teisinės, politikos, pasitikėjimo ir saugumo vadovė – teisminius procesus pavadino „bukiu įrankiu“ ir perspėjo, kad nereikėtų pateikti ieškinio.

„Tai labai subtili pusiausvyra, kai reikia iš tikrųjų būti teisme, palyginti su tuo, kai norite derėtis ir bandyti įsitikinti, kad vyriausybė supranta jūsų pateiktą perspektyvą“, – sakė ji, kai viršūnių susitikime paklausta, ar bendrovė planuoja pateikti teisinį ginčą Indijoje. „Nes aš manau, kad jūs galite prarasti didelę kontrolę, kai atsidursite teisme. Jūs tikrai nežinote, kas nutiks “.

Pasak „Chima“, „Twitter“ sunkumai, palyginti su konkurentais, tokiais kaip „Google“ ir „Facebook“, taip pat gali būti paaiškinti santykiniu verslo partnerystės trūkumu regione ir nedideliu politinio kapitalo kiekiu. Jis teigė, kad nors „Twitter“ yra labai įtakingas Indijos politiniuose ir žiniasklaidos sluoksniuose, šalies komanda yra mažesnė ir jaunesnė nei kitų Amerikos technologijų gigantų.

Bendrovė atsisakė atskleisti savo komandos dydį Indijoje.

„Twitter“ labai viešas mūšis su Indijos technologijų ministerija dėl tweetų per pastaruosius keletą mėnesių taip pat sugadino plunksnas. Be to, kad „Twitter“ atsisakė panaikinti kai kuriuos tweetus ar paskyras, praėjusį mėnesį iš savo sąskaitos uždarė dabar jau buvusį Indijos technologijų ministrą.

Nepaisant to, bendrovės padėtis nusipelno tam tikros simpatijos, teigia Delyje įsikūręs technologijų svetainės „MediaNama“ įkūrėjas Nikhilas Pahwa.

„Sakyčiau, kad jie nesugebėjo iki galo suvokti problemų, su kuriomis jie susidurs, jei net nepadarys pagrindinio lygio reikalavimų“, – CNN verslui sakė Pahwa. Bet „nemanau, kad kuri nors įmonė būtų gerai sutvarkiusi reikalus, jei susidurtų su antpuoliu, su kuriuo dabar matome„ Twitter “.“

„Twitter“ yra netvarka Indijoje. Štai kaip jis ten pateko

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top