Kategorijos
Verslas

kas isvis yra seo?

Kodėl žmonės bijo SEO?

Jei esate verslininkas ar smulkaus verslo savininkas, tikriausiai iš visų girdėjote, kad turėtumėte išmokti SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) ir parengti savo verslo interneto strategiją. Juk dauguma žmonių dažnai ieško produktų ar paslaugų internete.

Puikiai žinote, kad jums reikia interneto svetainės ir kad reikia šiek tiek padirbėti, kad ji būtų rodoma interneto paieškos sistemose. Taigi investuojate šiek tiek laiko ir energijos – galbūt užsakote šį darbą – ir sukuriate savo verslo svetainę. Galbūt naudojate iš anksto paruoštą temą, kad svetainė būtų sukurta ir veiktų.

Beje, nepaisant jūsų nuoširdžių pastangų, svetainė nėra pakankamai patobulinta.

Jūs tai suprantate, tačiau nenorėtumėte tvarkyti visų tų „SEO dalykų”. Iš visko, ką girdėjote, optimizavimas paieškos sistemoms užima daug laiko, o metodai jums per daug techniški. Manėte, kad jis (SEO) neužtikrina kritinių rezultatų. Tad kam su tuo vargintis?

Tuntai verslo savininkų jaučiasi panašiai. Jie sužino, koks gyvybiškai svarbus yra SEO, tačiau tuo pat metu delsia patys pradėti SEO arba samdyti organizaciją.

Štai keletas faktų, dėl kurių žmonės bijo SEO.

1. Nėra stebuklingos formulės – SEO nėra.

Jei manote, kad SEO yra kažkoks stebuklingas eliksyras greitam pelnui ir sėkmei internete pasiekti, labai nusivilsite ir nusivilsite. Optimizavimas paieškos sistemoms yra reikšmingas jūsų verslo produktyvumui, tačiau, kol pamatysite investicijų grąžą (ROI – Return on Investment), prireiks nemažai laiko ir energijos.

Versle kiekviena sistema ir kryžiaus žygis turi duoti tam tikrą pelną, t. y. tam tikrą investicijų grąžą. Jei yra kažkas, kas nepadės plėtoti jūsų verslo, to nedarysite. Kadangi SEO investicijų grąža ateina lėtai, daugybė žmonių mano, kad SEO neturi jokios reikšmės, ir taip ją priskiria prie žemesnių prioritetų.

Pradedantieji SEO srityje skiria tam nemažai laiko ir pinigų ir nuolat nusivilia, kad nėra rezultatų. Dėl to daugelis verslo savininkų nesiryžta pradėti SEO kampanijos ir ilgai jos laikytis.

Reikėtų suprasti, kad rezultatai ateis ilgainiui, jei strategija bus gerai suplanuota ir vykdoma. Jie tiesiog neateis iš karto. Optimizavimas paieškos sistemoms yra svarbus verslo metodas, kurio nereikėtų pamiršti. Būkite kantrūs ir ieškokite logiškų strategijų ir procesų, o ne magijos.

2. Tai užima per daug laiko

Naujokai SEO srityje įsivaizduoja, kad tokia internetinės rinkodaros strategija yra gana sudėtinga, o procesą sudaro daug etapų ir dalių. Nors tobulinant svetainę reikia atsižvelgti į daugybę komponentų, jie neturėtų būti visi atliekami vienu metu.

Kaip ir pirmiau minėtuose punktuose Nr. 1, pradedantieji SEO specialistai dažnai nesiryžta pradėti brangios ir nuobodžios SEO strategijos, kai susidaro įspūdis, kad visas įdėtas darbas ir laikas nueis veltui. Dar kartą pakartokite, būkite kantrūs.

Užimtiems verslo savininkams yra keletas alternatyvų, kaip tvarkyti SEO. Pagrindinis pasirinkimas – visas SEO užduotis ir įsipareigojimus perduoti skaitmeninės rinkodaros agentūrai. Kai iš esmės neturite pakankamai laiko tai padaryti be kieno nors kito pagalbos, akivaizdu, kad visą procedūrą galite paskirti SEO organizacijai. Pagal šias taisykles galite investuoti savo laiką ir energiją į savo verslo palaikymą, o organizacija vykdo internetines kampanijas.

Kitas pasirinkimas – SEO tvarkyti patiems. Pasistenkite nepradėti nuo to, kad bandysite viską padaryti, tik darykite tai žingsnis po žingsnio. Sutaupysite pinigų ir daugiau sužinosite apie SEO; tačiau visą tą laiką turėsite investuoti daug laiko.

3. Optimizavimas paieškos sistemoms yra pernelyg techniškas.

Daugybė verslo savininkų, pradedančių dirbti su SEO, mano, kad SEO yra techninis, sudėtingas procesas, kurį atlieka žiniatinklio dizaineris arba „genialus kompiuterių specialistas”. Jie jaučiasi nepakankamai kvalifikuoti atlikti SEO arba net nesistengia jo išmokti.

Daugelį SEO komponentų gali atlikti bet kas. Norint atlikti SEO veiklą, nebūtina turėti kompiuterininko diplomo. Kai kurias iš šių veiklų lengvai gali atlikti ir elementarių kompiuterinių žinių turintis asmuo. SEO pagrindų išmokti yra bet kas, o ne sudėtinga, ir jiems išmokti užtenka vos poros valandų. Tuo metu, kai jūsų organizacija yra jauna ir esate SEO naujokas, geriausia tiesiog sutelkti dėmesį į kelių pagrindinių pagrindinių SEO komponentų ir strategijų vykdymą.

Taip pat yra daugybė techninių dalių, todėl daugelis mažų įmonių nerimauja, kad skaitmeninės rinkodaros agentūros bandys jas priblokšti didžiuliu kiekiu skaitmeninių terminų ir keistų teiginių. Stenkitės, kad tai jums nekeltų streso, paprasčiausiai paaiškinkite jums rūpimus klausimus ir užduokite daugybę klausimų, o gera agentūra jus supažindins su visais procedūros aspektais.

4. Nesulaukiate pakankamai klientų internete.

Viena iš plačiai aptariamų SEO dalių yra raktiniai žodžiai. Raktinių žodžių ir tikslinės auditorijos tyrimas yra labai dažna strategija, kuri nedelsiant pradedama įgyvendinti pradėjus bet kokią kampaniją. Tuo atveju, jei tai darote patys, galite iš karto susidurti su didžiuliu atitinkamų raktažodžių skaičiumi ir pasijusti šiek tiek priblokšti galimų rezultatų. Tačiau kaip nuspręsite, į kurį raktažodį sutelkti dėmesį?

Sužinoję apie raktinių žodžių tyrimą, galėsite suprasti, pagal kokius žodžius jūsų svetainė jau dabar užima pozicijas ir kokius žodžius naudoja ieškotojai, norėdami atrasti jūsų svetainę. Taip pat galite rasti raktinius žodžius pagal aktualumą, konkurencijos lygį ir paieškos apimtį.

Kuo daugiau analizuosite savo svetainę ir atrasite dėsningų raktažodžių, tuo lengviau ir greičiau nustatysite raktažodžius, kurie bus nukreipti į tinkamą auditoriją, norinčią įsigyti jūsų produktą ar paslaugą, ir taip iš srauto paversti jūsų klientais.

5. SEO optimizavimo sudėtingumas.

Šiek tiek nustebsite, jei kas nors jums pasakys, kad yra daugiau nei 200 veiksnių, kuriuos „Google” analizuoja reitinguodama svetainę. Kaip galima susidoroti su visais šiais veiksniais?

Tokio SEO sudėtingumo pakanka, kad išgąsdintų verslo savininkus, kurie norėtų negaišti laiko ir energijos viskam valdyti. Arba, kita vertus, jie gali pasukti kitu keliu ir pradėti koncentruotis į vieną reitingavimo veiksnį. Kai kurie verslininkai ar įmonių savininkai pasitenkina tuo, kad sužino apie SEO ir įgyvendina keletą pagrindinių SEO veiksmų savo svetainėms. Tai yra pradžia, tačiau visa SEO galia ir galimybės niekada nebus visiškai išnaudotos.

Paieškos sistemų optimizavimui reikia laiko, pinigų ir nuoširdžių pastangų. Gąsdinimai, kad SEO yra pernelyg techniškas, sudėtingas ir triuškinantis dalykas, yra dažna SEO pradedančiųjų žmonių iliuzija. Kuo daugiau sužinosite apie SEO patys, tuo patogiau ir drąsiau galėsite savarankiškai atlikti SEO arba glaudžiai bendradarbiauti su bet kuria skaitmeninės rinkodaros agentūra.

 

Straipsnio šaltinis: http://kasyraseo.lt/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *